Trains, trains

Goddag mĂ„ndag hĂ€lsar jag frĂ„n ett 2h försenat tĂ„g mot allas vĂ„r huvudstad. Skulle ha varit pĂ„ förelĂ€sning men eftersom att den inte hinns med nu sĂ„ fĂ„r jag nöja mig med att trĂ€ffa min grupp och prata lite celebrity endorsement som vi ska skriva en artikel om. Alltid nĂ„got 🙃 
 
Kommer att landa hemma mellan 19-20 ikvĂ€ll beroende pĂ„ vilket tĂ„g jag hinner med hemĂ„t, sĂ„ mycket mer blir nog inte gjort idag. KUL :) Ska försöka hinna med att trĂ€na lite armar iallafall tĂ€nkte jag, men vi fĂ„r vĂ€l se hur det gĂ„r med den planen. Risk finns att jag inte Ă€r överdrivet taggad nĂ€r jag vĂ€l nĂ„r Dala-landet igen 😅
 
Horribel start pÄ veckan med andra ord, men faktum Àr att avslutet pÄ förra veckan var ett vÀldigt bra sÄdant. Bio, trÀning, god mat och en snabb liten tripp till Linkan. Inte dumt alls, mÄste jag sÀga. 
 
 
Cornelia:

Hur ofta trĂ€nar du i veckan? Är sĂ„ sjukt imponerad (och avundsjuk) av dina armar/rygg och vill veta hur lĂ€nge och mycket jag ska trĂ€na för att det ska börja likna nĂ„got ;)

Svar: Haha Ă„h, tack! Försöker hinna med iallafall 5 pass/vecka men det beror ju pĂ„ schema osv utöver trĂ€ningen. Men 5 pass Ă€r liksom vad som behövs för att ta "ett varv igenom kroppen" - ben, rygg, bröst, armar, axlar. Man kan köra ihop vissa samverkande muskelgrupper (rygg/axlar, bröst/triceps tex) ocksĂ„ om man vill ha fĂ€rre pass men dĂ„ blir ju passen lĂ€ngre tack vare att man kör flera muskelgrupper samtidigt vilket inte alls passar mig, hehe 🙃
Danai

Cornelia:

Tack för svar! DÄ vet jag vad jag ska sikta pÄ ;)

Svar: Heja heja😃
Danai

Kommentera inlÀgget hÀr: