BACK at it

Här kommer ett ryggpass som heter duga åt er! Detta var vad jag körde igår när det gick så jäkla bra, därav betydligt fler övningar än vad jag kanske brukar köra normalt sett. Kom knappt ur sängen imorse iaf, om man nu kan tolka det som någonting positivt. Har dessutom feber och är allmänt hängig, så kanske tog ut mig lite väl mycket 😅
 
Vet att det ser knäppt ut med bilderna, men jag har ju ingen kameraman 😭 Hoppas det är försteåligt iaf...
 
1. Latsdrag brett grepp                                                      2. Sittande kabelrodd smalt grepp
   
 
 
3. Lat pushdown.                                            4. Stående hantelrodd (första ggn med bänk, PB direkt 😎)                                 
      
 
 
5. Kabelrodd brett grepp (kan även göras stående)        6. Latsdrag smalt grepp
  
 
 
7. Enarmsrodd i maskin
 
Var RÄTT död efter detta vill jag lova 😅 Men ack vilken pump ryggeliryggen fick. Så skönt med både pannbenet och kroppen med på banan efter en tids lugnare pass utan maxvikter och lite dålig motivation. Det går verkligen i perioder, bara att lyssna på kroppen och vad den vill och klarar. 
 
 

Kommentera inlägget här: