Legday

NÄgon axelupdate blev det visst inte, haha.. men en uppdatering frÄn dagens legday fÄr ni iallafall! TyvÀrr mÄdde jag illa, svettades som en tok och hade lÀskigt hög puls hela passet sÄ jag fattade mig ganska kort, men ni fÄr en liten lista pÄ övningar ÀndÄ - det Àr ju ÀndÄ inte alltid önskvÀrt att vara pÄ gymmet flera timmar jÀmt. Ca 4 övningar rÀcker oftast bra för mig iallafall!

KnĂ€böj (framsida lĂ„r, rumpa): 4x10-15
Utfallssteg med stĂ„ng (aldrig testat med vikt tidigare men helvete vad det tog pĂ„ rumpen!!): 3x10
Leg curls (framsida lÄr): 3x10-15
Hip abductor (rumpa): 4x15-20
Liggande legcurls (baksida lÄr): 3x10-15

Trots förutsĂ€ttningarna har benen flaggat för riktigt rejĂ€l trĂ€ningsvĂ€rk redan ikvĂ€ll och dĂ€rmed ser jag ICKE fram emot morgondagen. Eller dagen efter det för den delen. Har verkligen sjukt svĂ„rt att lĂ€gga pĂ„ mig runt benen och fĂ„r ofta rejĂ€l trĂ€ningsvĂ€rk 3-4 dagar efter passen. Riktigt störande nĂ€r resten av kroppen börjat ta sig sĂ„ bra.. Menmen, gener Ă€r gener. Bara att kĂ€mpa pĂ„. NĂ„gon dag fĂ„r sĂ€kert Ă€ven jag en fin gluteus maximus. Bara inte riktigt Ă€n 😅🙃

(null)


Kommentera inlÀgget hÀr: