Presentation

Godkväller på er! 
Effektiv dag snart till ända och idag tog jag mig faktiskt en vända på löpbandet på gymmet efter jobbet. Det var varken kul eller skönt men nu efteråt är man ju en liten nöjd grek ändå. Har såååå mycket vätska i kroppen så behöver verkligen svettas ut lite känner jag. Min pulserande huvudvärk lättade lite efter lite löpning + magträning vilket var väldigt skönt. Har varit tung i huvudet sedan i söndags.. Inget som inte lite svett, riktigt mycket hård electro och endorfiner kan råda bot på minsann, haha. 
 
Imorgon har jag en sjukt viktig pitch att göra på jobbet så jag har repat hela dagen inför den. Har en killer-powerpoint som jag knåpat ihop att luta mig mot men jag är SÅÅÅÅÅ nervös. Fruktansvärt vidrigt nervös verkligen. Om någon av er sitter inne på några tips för oss som blir så nervösa att man tappar talförmågan och tankeverksamheten så HOLLA' AT ME för jag vet inte vart jag ska ta vägen riktigt. Är väldigt talför som person och har inga problem att stå framför folk egentligen, men just när det är så mycket (typ till exempel en halv miljon pengar) som står på spel blir jag lite smått pirrig kan man väl säga. 
 
Jaja. Lååååång dusch, en liten ansiktsmask och några vändor till med min spök-publik ska väl göra susen innan jag dejtar kudden inför morgondagen. Puh. Wish me luck peeps! 
 
 

Kommentarer
Postat av: mariam

Du har Powerpoint; du vet att du får med allt=trygghet.
Ofta reagerar man med ökad puls och andning så ta djupa,långsamma andetag om du märker att det sker. Som vid ridning sakta ner ta kontroll:-)
Bra att ha ögonkontakt med hela rummet och när man scannar rummet finns det ALLTID någon som ger mest positiv respons,stanna en sekund extra där.
And when all else fails,imagine them naked...haha.
Aldrig testat det sista men de första funkar för mig.
Inget kommer ju hända. Kanske river ett hinder eller två men...live some,learn some.
KM

2018-04-17 @ 22:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0